© Farda فـــــردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

محترم حبیب قادری

 

وحید جان قاسمی را هیچگاه از نزدیک ندیده بودم. صرف تیلفونی با ایشان درتماس بودم وازمحبت وصحبت های تیلفونی اش خیلی لذت میبردم. زمانیکه فرصت دیدار میسر گردید در خانه شان در شهر تورنتو کاناد رفتم.

استقبال گرم و سخنان دلپذیرش آنقدر مرا تحت تاثیر قرار داد که سرا پا گوش وچشم بودم. ازهر حرفش چه در رابطه به موسیقی وچه در رابطه به غیرموسیقی لذت میبردم. ابتدا فکر میکردم صحبت های تیلفونیش با ملاقات رویاروی کاملاً متفاوت خواهد بود اما درملاقات رویا روی با احساسترو شیرینتر از آنچه فکرکرده بودم بود. باید گفت که زندگی شخصی و هنری اش پر از صفا و صمیمیت است.

فهم ودانشش را از موسیقی در صحبت هایش میتوان درک کرد

موسیقی را مثل جانش دوست دارد و ذره یی از تکبر و خود خواهی در او دیده نمیشود.

درملاقات وحید قاسمی خودم را در دنیای موسیقی بنام هنرمند مقایسه کرده نمیتوانستم. افتخار آن را دارم که وحید قاسمی چند پارچه برایم کمپوز نموده است که میتوانم از آن برای شما نام ببرم. افغانستان، گل انار و شهرعشق که شعرش از سرور دهقان میباشد.

درآینده همکاریهای دیگر هنری با ایشان خواهم داشت.

برای ما جوانان موجودیت هنر مندانی چون قاسمی بسیار ضروری وحتمی است. من بنوبه خود وبه نمایندگی از هنرمندان جوان سالروز تولدش را تبریک میگویم ودر تمام عرصه های زندگی پیروزی های چشمگیر برایش آرزو میبرم وازشما خیلی منمون هستم که درهمچوبرنامه بزرگ هنری ازمن نیز یاد کردید و موقع ابرازنظر برایم دادید.



 

    

«»«»«»«»«»«»

 

 

 

 


 

ادبی ـ هنری

 

صفحهء اول